waar halen ze die instrumentale muziek vandaan bij programmas zoals popstars en my name is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Het Nederlands Omroep Bedrijf heeft een hele grote muziekbibliotheek. Daar halen de programmamedewerkers hun muziek vandaan. Zie voor meer informatie: http://www.muziekbibliotheekvandeomroep.nl/mco_page/collectie
Amadea
13 jaar geleden
Ze laten het soms door studiomuzikanten opnieuw inspelen.
bamibal
13 jaar geleden
Wat ook het geval is, dat ze met moderne programma's de stemmen in een liedje weghalen, of bij voorbeeld zachter maken... Op die manier kun je ook de intro van het nummer 3 minuten laten duren, bijvoorbeeld...